Besökare

söndag 9 november 2014

Trevligt gig i Sandviken

Igår kväll var jag och giggade i Sandviken. Jag har inte varit där på närmare 3 år, så det var väldigt kul att komma tillbaka och träffa den fantastiskt trevliga personalen där. Tidigare körde jag alltid lite åt show-stuket när jag spelade i Sandviken, men då stället har ändrat lite gimmick de sista åren, satt jag bakom pianot hela kvällen igår. Det är självklart en viss charm med clean-heten i endast sång och piano, men jag saknar ändå lite att kunna röja runt och showa.
Innan gigget var jag lite fundersam över om jag tog mig vatten över huvudet när jag bokade en spelning så tätt inpå tävling, men det gick väldigt bra. Jag kände mig inte ens särskilt trött när jag körde hem de drygt 10 milen och klev innanför dörren klockan 03.45. Jag har nog kaffet att tacka för det, eftersom det blev fyra koppar innan jag gick upp på scenen och en Celsius när jag satt mig i bilen för att köra hem...
Koffeinet har även satt sitt spår på morgonformen, eftersom det torkar ut kroppen. Jag kan nästan inte tro att det är sant hur mycket kroppen kan förändras på en vecka! Konturerna har blivit väldigt mycket mer tydliga och känslan inför de sista två dietveckorna är i nuläget verkligen på topp!
(Kom ihåg det i veckan Carro, kom ihåg det...)

Idag ska det nu bli skönt med en helt ledig söndag. Ta dagen lite mer som den kommer. Det kanske inte alltid verkar så, men jag uppskattar faktiskt det också. Att inte ha så mycket planerat ibland. Bara vara. Med familjen.

Love,
Carro 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar