Besökare

lördag 29 november 2014

Tävlingsdag: Luciapokalen

Alltså det här med att sova inför tävling, det är verkligen inte min grej. 3,5 timme lägger jag till kontot för nattens sömn. Men jag mår bra - Holy Hey vad bra jag mår. Formen är precis som jag drömt om och just nu skulle jag inte vilja förändra på någonting i tävlingsformen. Inte hårdare. Inte större. Precis det här vill jag visa upp för domarna idag. Må hända kommer de inte gilla det, kanske till och med eliminera mig, men i detta nu är min stolthet det viktigaste för mig. Nu gäller det bara att se till att inte sabba formen före Scenen.

Efter ett långt skönt bad, ska vi nu gå och få mig sprayad. Sen ska vi kolla lite på min teammate Göran som tävlar  i Classic Bodybuilding och sedan blir det en sväng på Fitnessfestivalen.

Jag är gaaalet taggad!

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar