Besökare

torsdag 27 november 2014

Packar fitnessväskorna igen

Det är nästan omöjligt att förstå att det redan är dags att packa väskorna. Den här veckan har nog varit den snabbaste i hela mitt liv och jag har haft förvånansvärt bra energi tros intensiv träning och intensivt på jobbet. Och bara det där med att återhämta sig från förra veckan, tömma kolhydraterna och nu även vattnet igen. 
Dagsformen är riktigt vass. Jag har aldrig varit i bättre form än nu och alltså har jag toppat förra veckans form redan. Coolt. Här hemma håller jag på att packa för fullt. Imorgon eftermiddag bär det av till Luciapokalen/Fitnessfestivalen i Göteborg.


Igår jobbade Älskling sent och jag passade på att ge mig själv lite kvalitativ egentid när lillstjärnan hade somnat. Jag känner mig harmonisk i både kropp och sinne just nu, så jag ser verkligen fram emot att avrunda tävlingsåret med flaggan i topp nu.

Lovem
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar