Besökare

tisdag 25 november 2014

Bikiniatleter

Jag och Linda Jensen före tävlingen
För det oinvigda ögat kan fitnesstävlingar tyckas vara väldigt korkade evenemang, där enbart en massa ytliga bitchar träffas. 
När tävlingarna för i år är över nästa vecka, tänker jag förresten skriva lite mer om att tävla i fitness och även besvara en del frågetecken som tydligen svävar runt där ute. Just nu har jag inte lust att riskera att min positiva energi svärtas ner av negativitet. 
Det må vara sant att det finns en hel del divor i branchen, men det är också  helt fantastiskt hur många härliga tjejer man träffar och på något magiskt vis ofta klickar väldigt snabbt med.
Efter tävlingen fick jag skjuts till stationen av fina Marie Månsson, en av Sveriges främsta bikiniatleter. Hon tävlar inte den här hösten, men när hon tävlar hamnar hon alltid i toppen av resultatlistorna.
Jag och goa Alexandra Landin i språng att kliva ut på andra call-out. 

Jag ser verkligen fram emot helgen nu. Mest för tävlingens skull, men också för att träffa alla fina tjejer igen. Den här gången kommer praktiskt taget hela mitt team att vara med och framför allt kommer Älskling att finnas vid min sida hela tiden (inte på scenen dock).

Nu ska jag busa med vår lilla stjärna här hemma. Hon hade tydligen inte velat sova på dagis idag, utan hade legat och sjungit istället. 
Äpplet faller inte långt...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar