Besökare

torsdag 16 oktober 2014

Stolt Ambassadör

 Det är med en stor portion stolthet som jag idag officiellt kan titulera mig Ambassadör för ett helt nytt varumärke, som kommer att lanseras inom en mycket snar framtid här i Sverige. Varumärket säljer träningskläder med en fantastisk komfort och passform, Quick Dry-material som andas bra, stilrena designer och till ett ytterst överkomligt lanseringspris.
 Jag körde idag premiärpasset i de svartrosa tightsen under kvällens powerwalk och de är verkligen supersköna. Älskling jobbar på huvudkontoret i Huddinge idag, så jag rundade av med dagen lite mysig egentid i jacuzzin efter promenaden.
I nuläget skriver jag inget mer om det nya varumärket, men inom snar framtid dyker det upp på ett socialt media nära dig...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar