Besökare

fredag 12 september 2014

Tävlingsbikini

Nu har jag beställt en ny tävlingsbikini. Jag har själv komponerat ihop färg, material, form och bling-bling och jag känner mig väldigt nöjd. Färgen är alltid svårast. Jag vill ha något som lyser upp på scenen. Helst ska det inte vara samma färg som majoriteten av alla andra medtävlande, det vill säga blå eller rosa, även om det helt klart är favoritfärger. Det är alltid lite pirrigt innan man får hem bikinin från USA. Ännu värre är det när man testar den för första gången och det känns som om den är 7 storlekar för liten. På tävlingsdagen brukar de dock sedan sitta som ett smäck

Fösta gången tävlade jag i en grön bikini med urusel passform. Sedan har jag kört två tävlingar i min absoluta neongula favorit och en tävling i en vit med rosa kanter. Jag kommer att använda en av de två sistnämnda i Decembercupen och sedan min nya bikini på Luciapokalen. Som vanligt håller jag inne med vilken färg det är tills tävlingsdatumet närmar sig.


För övrigt är det här Inlägg nummer 1'000 på den här bloggen. 
Jag har fått önskemål om fler bilder på träningsövningar och träningsvideos. Jag ska försöka att bli lite bättre på det. På Instagram har jag ju börjat använda lite mer videos nu, så jag ska nog få till det även här...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar