Besökare

tisdag 5 augusti 2014

Sista semesterveckan

Jag är inne på min sista semestervecka och det är med blandade känslor. Det som inte känns helt hundra är att det snart är dags för dagis igen och även om September trivs jättebra där, så lämnar man bort ansvaret och det är ju inte bara hon som ska ses efter där. 

Volvos nya testdriver
Det hade även känts bättre om hon hade hullat på sig lite mer på sommaren när hon nu ska in i bakteriesvärmen igen, men kör man fullt ös hela dagarna är det väldigt svårt att gå upp i vikt.
Blondie
Det som känns otroligt bra med hösten är att jag är galet pepp att utveckla både mitt företag och min fysik. Även om jag älskar den frihet som sommaren erbjuder, så gillar jag också struktur. Hjärtat slår snabbare när jag tänker på att hinna med massor av saker på en begränsad tid. Dygnet ska visst ha 24 timmar den här hösten också, så det är en återkommande utmaning.

Love, 


Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar