Besökare

onsdag 6 augusti 2014

Dagsformen

Dietens tredje dag, var en mycket trivsam sådan. Unga fröken September väckte oss redan kvart över fem i morse och sedan har det varit gasen i botten ända fram till halv åtta, då hon somnade efter 10 minuters nattning för andra kvällen i rad.

På förmiddagen var jag och September ute och körde intervaller med barnvagnen. Det är galet hur mycket man svettas. Första veckan på dieten är alltid svettigast, eftersom kroppen då gör sig av med överflödig vätska som bland annat bundits fast av högt intag av snabba kolhydrater.

Vid halv sex åkte jag till gymmet och körde Triceps/Rumpa. Är lite begränsad i benövningarna nu när de elaka kotorna L3-5 spökar, men fick riktigt bra kontakt. Efter passet blev det ett rejält mål med kött och ris. Kommer säkerligen att somna sött ikväll.

Förutom maten jag äter, blir det såhär i diettider en hel del kosttillskott. Jag kommer att skriva mer om kosttillskott senare under månaden, eftersom det omnämns ganska mycket i media just nu. Däremot förbrukar jag ingen PreWorkOut just nu. Främst för att jag känner mig otroligt peppad inför varje pass, både fysiskt och psykiskt och det finns ingen PWO i hela världen som ger bättre resultat än den känslan!

Love, 
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar