Besökare

måndag 23 juni 2014

(Almost) 4 Weeks to Satisfaction

Photo by PBNPhoto
Idag är det 24 dagar tills vi åker till Turkiet och jag påbörjar idag en något striktare semestersatsning. Det innebär bland annat morgoncardio varje dag och hårdkörning på gymmet. Utöver det har jag lagt upp en väl genomtänkt kostplan, som inte är i värsta laget, utan lite "lagom". Som jag har nämnt tidigare lägger jag bara in högsta växeln när det vankas tävling och några sådana planer är fortfarande inte spikade. Jag jobbar och har jobbat väldigt mycket med tränings- och kostuppläggskonceptet 4 Weeks to Satisfaction med klienter runt om i hela Sverige. Nu blir det bara 3,5 vecka för min del, men det får duga...

 För mig är det viktigt att sätta upp mål när jag ger mig in i något. Målet för min (Almost) 4 Weeks to Satisfaction är midjemåttet. Jag hade tänkt minska det med 15 centimeter, vilket är kanske är i kaxigaste laget. Att sikta mot stjärnorna, men att bara nå trädtopparna, är inte fy skam det heller.

Jag kommer att skriva ett kort blogginlägg om varje dags träning. Främst för att påvisa vilka resultat jag uppnår av just det här upplägget. Utöver träningen är kosten självklart en viktig del, men eftersom den är ytterst individuell, väljer jag att inte gå in på den i detalj. Jag börjar i alla fall med två helt sockerfria dagar.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar