Besökare

måndag 23 juni 2014

Dag 1/24

Jag började mitt 4 Weeks to Satisfaction med morgoncardio. För att få till alla planerade träningspass, gäller det att man planerar noga. Det gäller de flesta människor, oavsett vilken nivå man tränar på, annars är det lätt hänt att saker kommer emellan. Morgoncardion löser jag som så, att om det väntas regn på morgonkvisten beger jag mig ut innan Älskling åker till jobbet. Det innebär att jag måste vara hemma senast 06.40. Om det vankas uppehållsväder, kör jag ett intervallpass med September i barnvagnen. Så fick det bli idag. 34 extremt tuffa minuter. Dels för att jag är lite ovan intervaller numer. Dels för att jag inte har sprungit särskilt många gånger med barnvagn i år. Dels för att jag surrade med ett väldigt pratglatt charmtroll samtidigt. 

När Älskling kom hem från jobbet, drog jag direkt iväg till gymmet. 
Bröst, Biceps och Triceps.
2 övningar/ muskelgrupp och mååånga set.

Ytterst nöjd med min första dag!

Love,
Carro 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar