Besökare

onsdag 5 februari 2014

Tuffa Dagar

Det är ganska tuffa dagar nu. Klockan ringer 04.50 varje morgon och på något vis lyckas jag förflytta kroppen ut till garaget där jag kör ett svettigt pass på crosstrainern. Ganska ofta kan jag känna mig omotiverad till gymträningen, men så fort jag kliver in på Citygym blir jag otroligt pepp och dunkar av superba träningspass. Gång efter gång. 

jobbfronten är det också väldigt intensivt på alla plan. Jag ror det hela i land tack vare att jag lägger mig i tid på kvällarna, ibland före klockan nio. Mitt upp i allt har min telefon kraschat och jag har skickat in den på reparation. Det innebär exempelvis att jag varken kan mobilblogga eller knäppa kort, då min provisoriska telefon har passerat sitt Bäst Före-datum för ungefär ett sekel sedan - känns det som...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar