Besökare

söndag 2 februari 2014

Giggandets baksidor...

Igår var jag och giggade. Det var många trevliga människor ute och stämningen var på topp med många glada miner och mycket dans.

Som vanligt med jobb på krogen, fick jag även denna gång se lite av den här typen av jobbs baksidor. Bland annat en sliskig man som var på precis alla kvinnor på stället. Till slut råkade jag säga till honom att han äcklade mig... Jag som alltid håller god min, så det var väldigt olikt mig. Årets hittills mest elaka (yttrade) kommentar.

På vägen hem var det ett extremt snökaos, som sedan övergick i ett ruskigt snöblandat spöregn. Som tur är har alla år på vägarna givit mig goda körfärdigheter, särskilt de gånger då man egentligen borde ha hållit sig ifrån vägarna...

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar