Besökare

söndag 12 januari 2014

Tävlingsbikini beställd

Idag har jag beställt en ny tävlingsbikini. Det är otroligt svårt att bestämma färg och form. Egentligen tyckte jag väldigt mycket om den gröna färgen jag hade sist, men samtidigt är det kul med nytt.

Det blev extra svårt med beställningen, eftersom det var en amerikansk sida med ovanligt konstig storleksguide. Som om det inte vore nog med det, så är det otroligt svårt att veta vilka mått man har på tävlingsdagen. Senast var jag mycket mindre än vad jag hade planerat och i kombination med en riktigt dålig bikini, ska jag vara glad över att jag inte diskades...

Min nya bikini har två färger; en färg på över- och underdelen och en annan färg på kanterna och banden. Och färgerna... det tänkte jag hålla hemligt tills bikinin har kommit och jag ser att den är användbar.
Love,
Carro

2 kommentarer:

  1. Men du beställer inte från Sverige alltså? Finns ju massor av riktigt duktiga sömmerskor här, som själva tävlat. Trist när det inte blir bra menar jag!

    SvaraRadera
  2. Spännande. Tiden går fortare än man tror. Snart står du där igen! :)
    Ha en fin vecka nu!
    Kram

    SvaraRadera