Besökare

fredag 17 januari 2014

Fredagsfys och fredagsmys

Det var länge sedan det kändes så skönt med en fredag. Jag har tränat riktigt hårt i veckan och hittills dunkat av 13 pass, varav ett genomfördes strax efter klockan fem i morse i mina Icebugs i minus 7 grader och lätt snöfall.

Efter jobbet idag ska jag till kiropraktorn för att kolla upp min rygg. Jag har haft smärtsamma hugg under en lång tid, men det har börjat komma allt oftare på sistone.

Sedan väntar en härlig familjehelg med massor av mys. Imorgon hoppas jag på skapliga temperaturer, så att vi kan åka pulka. Det gäller ju att göra det bästa av den eländiga snön ;-)

Hoppas ni har en fin fredag!

Love,
En mobilbloggande Carro

1 kommentar:

  1. Usch då, hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med ryggen! :(

    Pulka är nog ändå det bästa med vintern!

    SvaraRadera