Besökare

fredag 20 december 2013

Jullov

Idag har vi gått på julledighet. I nästan tre veckor ska jag och Älsklingrå om vårt lill-hjärta på heltid, även om vi båda självklart kommer att jobba lite då och då ändå.
 
 Igår köpte vi klart de få julklappar som skulle inhandlas. Imorgon ska vi handla käk till julafton, men sedan ska vi bara ta det otroligt soft. Det är ju faktiskt så julen ska vara. Lugn och fridfull. Våga inte påstå något annat ;-)
 
Är dom små får man ta två tre...
 
Önskar er alla en riktigt fin helg!!!
 
Love,
Carro 

4 kommentarer:

  1. Haha sötnosen!

    Önskar er en riktigt mysig julledighet ihop!

    SvaraRadera
  2. Alltså, hon är så fin! Vi vill se henne oftare på jobbet, en riktigt trivselminister!

    SvaraRadera
  3. Härligt med ledigheten!
    Jag hade tänkt att bara jobba hemifrån nu fram till 7 januari också. Men blir jobbet för mig på måndag ändå så får jag hålla mig hemma efter det. Bättre sent än aldrig..:)

    Hoppas ni får en underbar ledighet nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hejsan..Vilken go September...Hoppas ni får en härlig jul tillsammans..Sänder en stor Julkram..Haé.

    SvaraRadera