Besökare

tisdag 10 december 2013

Fettförbrännande träning

Cardio-träning när den är som bäst...
I drygt en vecka har jag nu kört 7 förbränningspass i veckan. Mina så kallade cardio-pass är relativt korta i nuläget. Jag lägger upp träning så, eftersom kroppen är en vanemaskin. När den helt har vant sig vid träningen man utför, behöver man köra hårdare för att man ska fortsätta att få resultat. Kör man för långa pass i början, riskerar man att i sluttampen vara tvungen att köra flera timmar om dagen och det vill man inte riskera.
 
I nuläget kör jag cardion antingen direkt på morgonen före frukost eller direkt efter styrketräningen. Jag är noga med att tillföra BCAA innan passen, så att jag bränner just fett och inte muskler.
 
Love,
Carro 
 


1 kommentar:

  1. Grymt inspirerande att läsa om din träning!
    Själv känner jag mest att jag jäktar mellan jobb och träning just nu.
    Får nog egentligen till ganska bra träningspass men det känns lite för stressat för att jag skall vara nöjd. Är ju inte långt kvar till min tävlingssäsong börjar nu..:)
    Du är iaf grym tjejen!
    Ha en fin vecka nu!
    Kramar

    SvaraRadera