Besökare

söndag 27 oktober 2013

Raggar-Rock

 I måndags ringde en man och frågade om jag kunde komma och spela på hans restaurang den 26. Jag hade aldrig tidigare varit på stället och tänkte att det kunde vara spännande att prova på. När jag igår klev in på restaurangen, visade det sig att stället var det absolut minsta som jag någonsin jobbat på. Ytan där jag skulle hålla till var näst intill obefintlig och faktum är att mitt och Älsklings vardagsrum är större än vad gårdagens lokal var.
Gårdagens outfi
Kvällar som dessa, är man glad över att man har hållit på länge med musiken. Det krävs mycket pondus att uppträda i ett "vardagsrum" inför onyktra  och mestadels okända människor. I fyra timmar dessutom. Men kvantitet går sällan före kvalitet och om sanningen ska fram, så hade jag en förbannat trevlig kväll.
 
Trevliga ägare och många väldigt trevliga personer fick jag äran att "umgås" med under kvällen. Passade även på att fota den här ryggen. Jag är nämligen väldigt fascinerad över att det finns så många raggare i Norrlandsskogarna. Den här ryggtavlan tillhör "Raggar-Doris"; en trevlig kvinna som studsade runt med härlig energi på dansgolvet hela kvällen.
 
Love,
Carro 
 
 

1 kommentar: