Besökare

måndag 2 september 2013

Kalas

Hej bloggläsare!
Idag är det jag, September, som är inne och gästbloggar här hos mamma. Jag tänkte berätta för er att vi hade ett litet förskottskalas med mina småkusiner, gudmor, morbror, mormor och morfar igår. Har ni sett vilken fin tårta jag bjöd dem på?
 
Jag fick jättemånga fina presenter. Kusinernas presentpåsar transporterade jag säkert från hallen till vardagsrummet, där jag sedan öppnade allt... okej... med lite hjälp av mamma.
 
 Det är väldigt spännande med andra barn. Mina småkusinerna har precis lika mycket energi som jag och vi lekte glatt i flera timmar.
 
 Min stora starka kusin övervakade oss från soffan. Det är tryggt med en sådan kusin...
 
 Det här är min morbror och min gudmor.
 
Som ni nog förstår, så är papper, snören och i det här fallet; påsar, nästan lika roligt som innehållet.
 
Stort tack för uppvaktningen och alla kanonfina presenter!!!
 
Love,
En Gästbloggande September

4 kommentarer:

  1. Hon blir verkligen stor. Jag tycker inte det var länge sedan du skrev om att hon föddes.
    Tur vi inte blir äldre iaf..;)
    Ha en fin vecka nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. grattis till söta september! ett år har gått fort förstår jag :)).

    SvaraRadera
  3. tack snälla
    grattis i förskott till sötnosen åhh så stor hon blivit på den bilden där hon drar kärran. tiden går fort.
    Nu ska jag äntligen ta kvällen här
    myskläder på och inta soffan
    kraam

    SvaraRadera
  4. Grattis lilla September(även om du fyller imorgon) Tårtan ser jättegod ut, fick du också smaka? :)

    SvaraRadera