Besökare

måndag 2 september 2013

Effektivitet vs. Pratkvarnar

 Jag har fortfarande väldigt bra flow i min träning. Det är helt tack vare att jag är så flexibel med mina träningstider och när jag väl är på plats, är jag otroligt effektiv. Jag har arbetat upp en väldigt bra kondition det senaste året och det gör att jag återhämtar mig snabbare mellan seten. Därför har jag också förhållandevis väldigt kort vila.
 Något jag borde lära mig bättre är Mind your own business, men jag kan inte låta bli att fundera över människor som pratar bort sina pass. Visst kan den sociala delen i träning vara viktig för många, men på något vis kan jag inte förstå varför folk istället inte träffas på ett fik, om de hellre vill prata än träna?
 
Vi är dock alla olika och tur är väl det!
 
Love,
Carro 

5 kommentarer:

  1. Ja det tror jag med efter att ha bakat på caramel. Den gillas nog av någon med en sweet tooth även om den är kalorifri. Så det blir att testa med choklad också. :P

    Japp det gick bara bra, snackade till mig en bra ränta så nu så har jag mer pengar att shoppa för. ;)

    Ja eller att ha solglasögon på sig inne på gymet som idag. :D

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Javisst blir det effektivare träning utan en massa sociala aktiviteter på gymmet, men samtidigt är det rätt kul att slänga käft. En svår balans där.
    sv:
    Hahahaha Ja, det var lustigt! :-)
    Klart du förväntade dig MC när det var jag, men den här gången var det
    alldeles vanliga cyklar. :-)

    Hoppas du fått en bra början på veckan.
    Rock on!!!

    SvaraRadera
  3. Hej du,,ja så tänkte jag,,du borde ha klarat av den rebusen...Nu är jag hemma efter min Snoozhelg i Uppsala,,såg att September haft en myshelg med sina kusiner,,kul..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja, det där har jag svårt för. Eller folk som typ bara står och pussas! Alltså jag tycker man kan visa lite hänsyn, alla är inte intresserade av att kolla på när de förklarar sin kärlek till varandra. :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar ju att kombinera när jag är gymmet. Så jag kör gärna med en vän. Passar varandra också kan den som inte tar i peppa lite extra... Skitsnacket passar bra på vägen dit och i omklädningsrummet efteråt..:)

    SvaraRadera