Besökare

fredag 6 september 2013

Företagardagen 2013

Igår var jag på Företagardagen här i Söderhamn. Jag har varit på den många gånger tidigare, men då har jag stått för olika former av musikunderhållning. Den här gången var jag där som minglande företagare.
 
Temat för dagen var konst och ni som känner mig, vet att jag definitivt inte är någon konstnär. Jag hamnade i "T-shirt-gruppen" och jämfört med skulpturgruppen och Andy Warhol-gruppen, så kan man nog säga att vi hade den minst coola gruppen. Passade å andra sidan min kapacitet, men tillsammans med trevliga Annelie, tyckte vi att vi löste vår Söderhamns-uppgift riktigt bra till slut.
 
Nära våra konstverk var klara åkte vi upp till Aqua Arena där vi fortsatte med relax och mingel, innan vi sedan svidade om inför kvällens festligheter. Där hade man gjort ordning ett vernissage med samtliga konstverk och till slut röstades Andy Warhol-gruppen fram som välförtjänt vinnare.
 
Senare auktionerades alla konstverk ut och pengarna gick till Ung Företagsamhet...
 
Hade supertrevliga och alltid lika glada Herr & Fru Fin vid bordet...
...och vi käkade gott...
 ...och drack...grönt.
 Festen hölls i en hangar på Flygstaden. Jag hittade även ett flygplan bakom kulisserna och var vuxen nog att inte klättra, även om jag var lite sugen...
Uno Svenningsson uppträdde. Mannen har väldigt många väldigt bra låtar, även om det inte är "superdrag" i dem...
Kvällens outfit
Man får ju passa på medan sommarbrännan fortfarande finns kvar. Neongult är inte lika kul på icke solbränd hud...
 

 Strax efter halv ett blev det en taxifärd hemåt. Något #stökigt, men jag tror att alla kom hem välbehållna efter en riktigt trevlig och framför allt givande Företagardag.
 

Love,
Carro
 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer:

  1. Jävlar vad snyggt det är med neongult, speciellt när man är så snyggt brun. Wow! Festens pingla!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt trevlig kväll! :)
    Nu hålelr vi tummarna för att sommarvädret håller i sig över helgen som lovat. Gäller ju att utnyttja solen och värmen in i det sista! :)
    Hoppas ni får en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej du,,Ser ut som du hade en kul dag och en kanske kuligare kväll.
    Ja inte är det precis min musik heller,men dom var jädrans duktiga på sina instrument,basisten galet bra..
    Hörru jag tycker ni ser lite suddiga ut i taxin på väg hem.Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja nu är vi vid liv igen, fast jag är dödens trött efter dagens träning. Men det är gött trött det. :P Headbangade du igår?! ;) Skämt och sido hoppas att det ger med sig snart för dig.

    Muffinsen fick med beröm godkänt på gymet. Kul! :)
    Haha ja ha nu en härlig helg! Kraam!

    SvaraRadera