Besökare

tisdag 23 april 2013

Ingen vanlig måndag...

 Det blev en något tuffare start än planerat på träningsveckan. Jag vet inte om det berodde på motvinden, de dåligt pumpade däcken på barnvagnen eller om det var någon slags måndagskoma, men gårdagens löptur var betydligt jobbigare än vanligt. Jag brukar vanligtvis ha maxpuls på drygt 180 och medelpuls på 150. Som synes fick jag slita hårt, men hade också en något snabbare tid än vad jag brukar ha. På eftermiddagen körde jag sedan ett rejält benpass, så jag var lagom mör i kroppen på kvällen...
Apropå igår kväll blev det klart att vi vinner Premier League. Manchester United. Underbara lag, som jag stundtals varit så oerhört besviken på både den här och förra säsongen. Igår gjorde de sin bästa halvlek på hela säsongen. Fotboll när den är som bäst. Ikväll blir det mer finlir i form av Champions League. Bayern München mot Barcelona.
 
Kvällarna med fotboll blir senare än vanligt, men som tur är har lillan sovit riktigt riktigt bra den senaste veckan.
 
 
 
Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar