Besökare

tisdag 2 april 2013

Backträning

Idag är det fullt upp med många träningsprogram som ska skrivas. Jag tycker att det är förvånansvärt att inbetalningar försenas så mycket när det är helgdagar, med tanke på hur himla snabbt samhället går i övrigt.
 
Förra veckan fick en av mina klienter backträning på sitt träningsschema. Eftersom jag själv bara ser löpning som en enkel form av konditionsträning, brukar jag inte backträna, men idag körde jag ett svettigt och ganska roliga backträningspass.
 
Jag började med 10 minuters barnvagnsjoggrelativt plan underlag runt kvarteret och sedan lämnade jag vagnen med den sovande September vid huset och påbörjade backträningen. Backen upp till vårt hus (det med rött tak på bilden) fungerade perfekt för avseendet. Rusa upp, jogga ner. Rusa upp, jogga ner. I 20 minuter höll jag på, för att sedan varva ner med 5 minuters lätt jogg.
 
Backträning gör dig:
Starkare, mer uthållig och snabbare.
 
Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Tack för mailet!!!
    Nu vet jag hur jag ska lägga upp det!
    Nu har jag skickat 2 kunder till , till dej!
    Hoppas du inte jobbar ihjäl dej ;-))

    Kram Goa du !!!
    Annette

    SvaraRadera