Besökare

måndag 4 mars 2013

Ny träningsvecka

Då var det åter igen måndag och en ny träningsvecka ligger framför mig. Förra veckan blev riktigt bra med fem cardio-pass, fyra gympass och två morgnar magträning. Den här veckan har jag ganska mycket på agendan, särskilt med Hälsomässan på lördag och söndag, då jag antar att det inte blir någon träning överhuvudtaget.
Planen är fem pass cardio, två pass på gymmet och två magpass hemma.
Ni glömmer väl inte bort att besöka mig på mässan i Maxims lokaler i Gävle, 10-16.00 både lördag och söndag.
 
Att lägga upp en träningsplan för veckan, är något jag rekommenderar alla. Att sätta upp realistiska mål och sedan i så stor utsträckning som möjligt hålla sig till det, gör att träningen med större sannolikhet blir av. Att därefter kunna bocka av pass efter pass brukar för de flesta människor skapa en väldigt skön känsla av välbehag: Fysiskt för att kroppen har fått jobba och psykiskt för att man är belåten över att man har gjort bra ifrån sig.
 
Träningen eller inte,
hoppas ni har en fin start på veckan!
 
Love,
Carro 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Ja både hon och hennes man David är jättesnälla. Det är verkligen packat med kärlek. Inte heller bara nerkastat i en kartong, utan fint gjort med silkespapper och grejjer. :)

    Synd att det är en bit till Gävle, annars hade jag tittat förbi en sväng. ;)

    Ha en toppendag du och minidu nu! Kraam!

    SvaraRadera
  2. åhh va härligt det låter med en träningsvecka, där man verkligen satsar fullt ut med allt! :D Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej du,,Jo då min vecka blir nog lika bra som de tidigare,,,Jag pysslar med Fb sidorna en som rör Skutskär förr och nu,,och en med ungefär samma inriktning men om min födelseort i södra lappland,,däremellan kan det bli lite släktforskning..Så jag hoppas du får en skön träningsvecka..Haé Kramen.

    SvaraRadera