Besökare

lördag 2 mars 2013

Gårdagenskvällen i (Rock)-bilder

Igår var jag iväg och giggade i grannstaden. Det var en rolig kväll och timmarna passerade nästan ofattbart snabbt. Det var en hel del folk ute, många stammisar och några gamla vänner. Tyvärr hinner man dock inte prata så mycket vid sidan av scenen sådana här kvällar, varken med folket eller med ägarna.
En av personerna som jag pratade mest med under kvällen, var en musiker som beklagade över sig över att spela för fulla och otrevliga människor på krogen. Vilket var intressant. För den enda otrevliga människan som jag spelade för igår, var just honom.
 
Blingbling-byxor och Blingbling-skor
 
Vid halv tre klev jag belåten innanför dörren. Jag var så nöjd med kvällen att det inte gjorde mig det minsta att lillan slog till med en rekordtidig morgon; tjugo över sex. Älskling tog senare med henne ut på vift, så jag har nu fått sova ytterligare några timmar och ser fram emot en trevlig lördag.
 
Hoppas ni också får en fin lördag!
 
Love,
Carro 
 
 

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du fick sova ut... Ha en fin söndagskväll Carro!
    Kram!

    SvaraRadera