Besökare

lördag 16 februari 2013

Skön lördagsträning

Vi har precis kommit hem från gymmet. Jag gillar lördagspass. Hela familjen kan åka iväg tillsammans och man kan träna precis när man vill på dagen.
 
Idag körde jag bland annat några benövningar. Eftersom jag kör så mycket kondition är det bra att sticka emellan med några tyngre set. Jag märker av utvecklingen när jag springer, särskilt i uppförsbackarna.
Benen känns starka och kroppen känns lätt.
 
Det var lite folk på Faxe idag. Till en början gick passet riktigt bra, men mot slutet kände jag mig lite yr. Dålig sömn i kombination med för lite vätska var nog den enkla anledningen. Efter att ha dragit i mig en halv liter Festis och nästan ett halvt kilo skaldjurslasagne mår jag nu prima igen. 
 
Ha en fortsatt fin lördag!!!
 
Love,
Carro  

3 kommentarer:

  1. Vi var också hela familjen på gymet idag. Härligt att ha tid att träna ordentligt utan stress!

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna åka iväg hela familjen! Anton brukar följa med mig till gymet han också ;)

    Själv har jag tagit en härlig långpromenad på nästan 90 minuter idag. Gick alldeles prima med icebugsen på!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja du Carro,här är det full rulle,,har en 7 åring och en 5 åring,med knäck i lurarna,,dom busar för fullt med mig,,inte hör dom när jag säger,"lugna ner er",det blir inte lugnt förrän melodifestivalen börjar,det ska dom se,säger dom..Haé Kram.

    SvaraRadera