Besökare

söndag 17 februari 2013

Gårdagens Gig

Igår var jag och giggade. Det är alltid kul att åka iväg och sjunga.
 
Gårdagens outfit var ett par riktigt sköna brallor, ett transparent linne och en nithandske.
 
Brallorna är egentligen ganska fula och sitter som skinn på benen, men jag gillar dem till rockigare outfits. För mig är det oerhört viktigt att mina party- och showkläder skiljer sig markant från mina vardagskläder.
 
Kvällen passerade väldigt snabbt. Jag gläds fortfarande av att rösten känns så stark och flexibel. Självklart är det tack vare träningen. Jag har tränat upp magmusklerna rejält och konditionen är riktigt bra, vilket är viktigt när man showar och sjunger samtidigt.
 
Tänk vad många positiva bieffekter träning ger!
 
Ha en härlig dag!
Love,
Carro 

4 kommentarer:

  1. WOW vilken outfit!
    Tycker inte brallorna är fula, riktigt tuffa är dom och passar ju dig som handsken..... (blev lite kul där....
    Jag bloggar och städar, men snart klar. Anders äldsta syster med man ska komma på ett första besök hos oss i nya lägenheten. (jag ska inte äta kaffebröd,hihi...)
    Ha en bra dag och hälsa dina älsklingar
    kram/Y

    SvaraRadera
  2. Coola byxor! :)
    Hoppas ni får en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg brud!!!
    Ja du det är underbart att träna, man mår sååå mkt bättre både psykiskt o fysiskt:-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Sjukt snygga brallor!

    SvaraRadera