Besökare

onsdag 6 februari 2013

PPP = Planerar Pride Party

Idag började jag att spåna lite på hur jag ska lägga upp showen Söderhamn Pride. Tanken är självklart att det kommer att bli en fartfylld kväll med en kavalkad av partyglada låtar, som folk kan dansa till och sjunga med i. Jag funderar dock på om jag ska börja kvällen med en akustisk låt, bara för att skapa lite extra trevlig stämning.
Det här en cover på Lady Gagas Hair och jag tycker att det är en fantastisk låt med ett underbart budskap. Eftersom budskapet för Söderhamn Pride är just "stolthet" och lyssnar man på texten tycker jag att det är en klockren låt.
 
Vad tycker ni?
 
Love,
Carro

2 kommentarer:

  1. Ja jag har för mig att jag har läst något liknande förrut. Men du vet det där med minnet. ;) Haha jag kanske borde tugga lite mera tuggummi med andra ord. :P

    Kör för det tycker jag, perfekt att bygga upp stämningen mer och mer med så till slut fullt ös. :)
    Ha en toppendag du med nu! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Vilken röst du har (trots jag följt din blogg ett himla bra tag har jag aldrig hört dig sjunga)
    Men shit, du är ju grym.
    /CarolineHolgersson

    SvaraRadera