Besökare

torsdag 21 februari 2013

Nya träningskläder

När jag tränar är det väldigt viktigt för mig att ha en någon sorts morot eller en belöning som håller motivationen uppe. Ofta är det en inplanerad resa där jag tänker på hur härligt det kommer vara att jogga på stranden och gå i bikini hela dagarna.
 
För närvarande dröjer det lääänge innan vi ska på solsemester, så nu har jag haft nya träningskläder som belöning för att jag tränade riktigt bra i januari.
 
(Ni minns de där 21 centimetrarna som försvann runt midjan.)
 
 Idag fick jag hem ett paket med lite snygga, sköna och funktionella träningskläder.
 
Jag kan inte minnas senast jag köpte träningskläder. Visserligen vann jag ju träningskläder för 10'000 kronor förra året, men det är inte samma sak eftersom jag inte fick välja kläderna själv. Då fick jag mest svarta kläder och det fungerar ju alltid, men färgstarkt passar min personlighet bättre tycker jag.
 
Hoppas ni har en fin kväll!
 
Love,
Carro 

3 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt!!

    Ingela

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga! Better Bodies kläder är verkligen både sköna och supersnygga!

    Ha en fin avslutning på veckan nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. åh älskar dina rosa byxor, jättefina!!

    Ha en toppenfredag! :)

    SvaraRadera