Besökare

torsdag 28 februari 2013

Medicinerad....

 I tisdags när vi var på BVC fick vi till slut medicin utskrivet till September; Ventoline till hostan och kortison för andningen. Jag tror att det är först idag som det verkar ha vänt lite. Älskling har åkt på en släng han också, men jag tycks klara mig även den här omgången, peppar peppar. Tydligen är nästan hela Sverige sjuk just nu och det var redan i januari som man började prata om att det här skulle bli en rekordmånad - vabruari - och så har det också utvecklat sig.
Trots hosta, rinnande näsa och stundtals feber, så leks det mer aktivt än någonsin här hemma. Septembersfavorit är just nu gåstolen. Hon har inte klurat ut att hon ska gå i den än, men titt som tätt blir hon överexalterade och sprätter med hela kroppen så att stolen flyttar sig en bit.
 
Om ni undrar varför hon se så mallig ut på första bilden, så kan jag berätta att det är för att hon på bilden gjorde premiär i sin storlek 80-body. Undrar just om det är samma känsla som när man själv gick från centilång-storlekarna till Small och Medium.
Då var man stolt minns jag! 
 
Nu ska jag iväg och kursa!
Hoppas ni har en fin kväll!
 
Love,
Carro 

5 kommentarer:

  1. Haha, ja det är säkert den känslan! Söta gumman! :)

    SvaraRadera
  2. haha, vad gulligt skrivet :) ja då ska hon allt avra mallig! hon är så himla söter :)

    SvaraRadera
  3. Ja dom blev smarriga värre. Nu gäller det bara för mig att komma ihåg vad jag blandade ihop oxå. ;) Tänkte ärligt inte så noga på hur dom såg ut när dom stormade in. En utav dom sade att det luktade godis, och det var jag och min hudlotion som var boven i dramat. :D

    Gott att det går åt rätt håll. Många som är sjuka nu både i influensa och i vinterkräksjukan. Men i morgon så är det mars då vänder det. Har jag bestämt hihi.

    Ha en toppenkväll nu! Kraam!

    SvaraRadera
  4. Ja, hon ser väldigt glad ut trots sin krasslighet. :-)
    sv:
    Tackar! :-D
    Nu har jag redan fått ihop 6 stycken resmål till turen i sommar. Det här kan bli hur kul som helst! :-)

    I morgon är det fredag! Hoppas ni får en bra avslutning på veckan. :-)

    SvaraRadera
  5. Vad fort det går, hon växer verkligen och blir stor snabbt. :)
    Hoppas det blir bättre med medicinen nu!
    Kramar

    SvaraRadera