Besökare

onsdag 30 januari 2013

Maj 2012


Idag snöar det Lovika-vantar utanför fönstret, så pass illa att vi inte har någon bild på TV:n. Tyckte därför att det var läge att fortsätta med återblickarna från 2012 där vi nu har hamnat i maj månad.
 
Den tredje maj kunda man ligga ute och sola för första gången. Det var bara elva grader i skuggan, men i solen var det riktigt behagligt.
En liten bebiskula var på gång...
 
Jag började få fasligt ont i ryggen och den femte maj gjorde jag mitt sista inbokade gig.
 
Jag gick igenom alla mina multimånga bikinis...
...och klänningar...
...för att se vilka som passade min mage i vecka 25 när vi...
...den 13 maj åkte till Egypten en vecka;  jag, Älskling och mamma. Samma hotell som jag hade varit på tio gånger tidigare i Hurghada, Giftun.
30 grader i skuggan klockan 17.20 när vi lämnade stranden. Klimatet i Egypten är verkligen guld.
 
Utsikten från vårt hotellrum
Jag och Älskling på väg till stranden
 
Lunchrestaurangen
Älskling
 
När vi kom hem var det högsommarvärme i hela Sverige, utom i Söderhamn.
 
Men det var ju inte direkt så att vi var i behov av att sola efter veckan i Egypten.
 
Det blev inte många timmars träning i maj. Först kom ryggonten, som visade sig vara klassisk foglossning, sedan var jag utomlands och i slutet av månaden blev jag sjuk med riktigt hög feber. Jag hade sådan frossa att hela sängen skakade trots att jag hade dubbla täcken över mig. Som tur var gick det över på några dagar...
Ja, det var lite sommarpics från maj 2012. Just nu känns våren oerhört avlägsen, men på något vis brukar den alltid komma, oavsett hur hårda vintrar det har varit.
 
Ha en fin onsdag!
 
Love,
Carro 

13 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar utomlands när jag ser dina bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Så brun och fin du var =) Nu längtar jag väldigt mycket efter våren och sommaren. Här hemma är det + 4 grader ute och det är så blött ute att jag inte alls är sugen på att gå ut och gå =(

    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också... Föredrar dock några plusgrader och blött framför minus och snö :-)

      Radera
  3. Herrejeflar vad jag längtar efter sol och bad när man ser dina bilder!!!! Kul att du gör återblickar från förra året:-D
    Ha en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej du,,Kul att se dessa återblickar,,passar bra när det busar utanför fönstret.Här har det småregnat i dag.Blir lite sugen på värmen,men jag får vänta till slutet av april,då det blir Cypern..
    Det var tusan så läckert brun du hann bli på den veckan,snacka om Bruna Bönan...Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Härlig titt i backspegeln! :D Gillar alla dina snygga bikinis för övrigt! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack. Bikinis är en stor passion :-)

      Radera
  6. Härliga bilder och så brun du var Som jag längtar efter sommaren nu. bort med skitvädret och det gråa tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, ge oss stil sol och mera sol :-)

      Radera
  7. Härligt, härligt med så mycket somriga bilder! Det behövs nu! Kramiz

    SvaraRadera