Besökare

söndag 14 oktober 2012

Söndagsmys

Idag söndagsmyser vi till fullo.
Till att börja med låg vi länge i sängen, ända till strax efter tio. Sedan drog hela familjen till gymmet och dunkade av ett riktigt bra pass. Vi har nu inhandlat massor av gott som ska avnjutas i soffan till senaste Johan Falk-filmen. Det hela toppas nog med en pizza till Solsidan. Tyckte att säsong 3 började väldigt lovande förra veckan, så det vill man inte missa ikväll klockan åtta.
Igår kväll hade vi finbesök då Septembers mormor och morfar var här på middag. De hade även med sig Chicko. Han brydde sig inte så mycket om henne, utan i vanlig ordning var han mest intresserad av Älsklings matlagning.
Mormor hade fixat förrätten som var supergoda räkbakelser. Älskling grillade riktigt fin oxfilé till huvudrätt och när vi sedan hade ätit upp en hallonpaj till efterrätt, var vi väldigt mätta och belåtna. Redan klockan tio somnade hela familjen.
En riktigt lyckad kväll, med andra ord.
 
Hoppas ni alla har ett fin avslut på veckan!
Love,
Carro 
 
 

21 kommentarer:

  1. Ja, jag gör absolut beställningar på skal, har fått ett 10-tal redan som jag håller på med nu, i lite olika varianter till olika typer av mobiler. Skoj. Jag bestämde mig för att ta 200 kr styck för dom så här i början, tycker att det är rätt prisvärt för ett litet konstverk=) Och även om man har lagt in en beställning så har jag aldrig köpkrav eller vad man ska säga, man köper bara om man gillar det jag tagit fram, dte är min utmaning=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt bra pris för riktigt fina skal :-)

      Radera
  2. Hej Carro,,ser att du hade lite guldkant på tillvaron i går..
    Nä den texten är inte min,,den kom 1970 den som skrev den är en skön snubbe,som fått Nils Ferlins Trubadurpris..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja dom vet precis vad dom gör så att man ska bli hooked så att säga... ;) Dricker även kranvatten fast gärna då smaksatt med bcaa så det blir lite som saft... :D Det är min ständiga följeslagare på gymet... Hemma kan det bli med glutamin oxå... Och får inte glömma aloe vera som jag snöat in på nu! Ha en toppen söndag nu! Här ska det mumsas omelettpizza snart... :P

    Det låter som en helt perfekt kväll tycker jag. Ska oxå mysa upp mig i soffan sen och kika på teven... regnar som busen ute så det är verkligen innemysarväder!
    Kraam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Omelettpizza låter spännande!
      Myyys på :-)

      Radera
  4. ja det var dunder kul.
    ja då bor du en bra bit bort.
    nu ska jag ta ett varmtbad.
    vad gott det ser ut på bilden.
    hoppas ni får en mysig kväll kraaam

    SvaraRadera
  5. Vilken skön helg ni haft och vad gott ni smaskat. Vad lillan er växer och vad fin hon är!
    Ingela

    SvaraRadera
  6. Men oj!! Ush.. Så kalt! :/ När jag badar måste det minst vara 20 grader iaf haha :P görs?

    SvaraRadera
  7. Låter hur mysigt som helst! Och fin vovve på det :)
    Svar: Ja, det är hon minsann :)
    Håller med dig om Whitney's röst, det finns ingen som den och kommer nog aldrig göra det igen.

    Ha en fortsatt fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  8. ja sjukt härligt att träna ute :) frisk luft! jag har haft en bra dag! har du också det?? kramar

    SvaraRadera
  9. Det låter som en bra helg ni haft. Hoppas början på veckan också blir bra. :-)
    sv:
    Tack! Ja det blev en väldigt bra lördag och söndag också. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Tror det blir en toppenvecka :-)

      Radera
  10. Sitter och läser ikapp allt jag missat de här dagarna jag varit borta.

    Kul med eget företag. Hoppas allt går bra och du kan starta det när du tänkt dig! Så himla härligt med personer som faktiskt vågar satsa och leva ut sina drömmar. Stor eloge till dig för det!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, har nog alltid varit en sån som tar för sig och följer mitt hjärta ;-)

      Radera
  11. Vilken bedårande gullig liten baby!
    :)
    För att inte tala om en söt liten hund!
    :)
    Och de där räkbakelserna hade inte suttit fel!
    Har Du måhända receptet på den?!
    :)
    Ha det Godt hela familjen!

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  12. en sån hund har jag slltid velat ha,såå fina! :) så lyxigt med räkbakelser!! :D Kramis

    SvaraRadera