Besökare

fredag 12 oktober 2012

Bästa tänkbara starten på helgen

 
Underbara fredag igen och dagen hade inte kunnat börja bättre!
 September slog ännu ett nytt sovrekord i natt: hela 6,5 timme i sträck och sedan ytterligare 3 timmar. Både hon och jag var därför på extra bra humör när vi vaknade vid halv nio den här morgonen. Jag har i och för sig alltid bra morgonhumör. Det är ett aktivt val, som jag tycker alla ska göra, för att ge dagen dess bästa förutsättningar.
Den bra starten följdes upp av ett riktigt skönt pass på gymmet med både styrka och kondition. I eftermiddag ska vi iväg på BVC för att mäta, väga och träffa en läkare för rutinkoll. Det ska bli spännande att se hur mycket hon har växt de senaste två veckorna. Vi tycker att hon har blivit jättestor!
 
Ikväll väntar sedan VM-kval och jag är taggad till tusen. Vi har följt Zlatan i franska ligan och jag förväntar mig något av en målkavalkad ikväll.
 
Önskar er alla en riktigt fin fredag!
Love,
Carro
 
 


21 kommentarer:

  1. Vad skönt med långa sovpass under natten. Vi börjar också hitta tillbaka till vår sovrutin även om vi stiger upp tidigare på morgonen nu så gör det inget när man sovit på natten. Här kör vi också med kiss-body och rosa byxor idag :)
    De små växer så det knakar om dem!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi :-) var tvungen att ha rosa byxor, bodyn hängde ju på pojkavdelningen ;-)

      Radera
    2. Jag hade rosa byxor för att få lite tjejrock känsla :)
      Ps. Måste kommentera som anonym via telefon det fungerar annars inte. Ds
      Ingela

      Radera
  2. Dom är nog som maskinerna att det räknas en hel del fel... Och tänk alla dessa stegräknare då som registerar steg bara att dom skakar lite... :S Så det är nog att ha en pulsklocka som sagt var... Jag är sådan att vad fan har andra med och göra vart jag är haha... ;) Nu håller jue jag mig anonym på nätet, men annars är det hej tjuvar jag är inte hemma nu typ... :O
    En liknande den hade jg med mig till SM och det var nog den som gick hem bäst... Nu så ska jag bara få till måtten så det blir ett recept utav det oxå... :P

    Här ska jag faktiskt inte se något på teven överhuvudtaget ikväll... kors i taket!! :D Ha nu en toppendag ni två brudar!!

    Kraam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant, men det dröjer väl inte förrän man hakar påtrenden och börjar checka in :-)

      Radera
  3. Jaha det var du som fick vädret i dag,här har det varit mest grått,nu småregnar det...Oj det var en snäll tös,som sover så bra..inte ska du väl skämmas över att du håller dig i trim,nä nä..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Trevlig helg!
    Snygg tröja förresten, jag gjorde en liknande i guld till lillan när hon var liten. Säg till om det är något ni vill ha, vi fixar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar bodys med coola tryck :-)
      Trevlig helg på dig åxå!

      Radera
  5. tack sötis.
    Hoppas du får en fin helg, här har vi haft så mkt myyys idag att jag är helt slut.
    Bäst att sova imorrn är det sjukhus igen som väntar och hälsa på min stackars man.
    KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt det låter med massor av Myyys :-)
      stor styrkekram till er <3

      Radera
  6. Hej!
    Hoppas allt är bra med er!
    Du vet att Kiss släppte biljetter till den 1/6 Friends Arena imorse?? We'll be there!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet! Tror nog att vi ska försöka få tag på biljetter. Sa att jag aldrig skulle gå på en konsert med dem igen, för den förra jag var på, var så extremt bra och jag kände mig så himla nöjd. Vill liksom inte förstöra bilden av dem ;-) Men... Svårt att hålla sig ifrån åxå.
      Kul att höra ifrån dig! Hälsa Rob :-)
      Kram

      Radera
  7. Visst är det mysigt med tjocka tröjor! :)
    Åh va söt hon var ^^

    SvaraRadera
  8. hittade ingen klänning men ska på stan imorogn igen :) vad ska du göra imorgon?? kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog en sväng till gymmet på dagen. PÅ Kvällen kommer mina föräldrar hit på middag. Myyys :-)

      Radera
  9. Grym t-shirt det ska startas i tid.

    SvaraRadera
  10. Coolaste toppen på coolaste tösen! :-)

    SvaraRadera
  11. Tror September växer & har det bra p.g.a all den kärlek och omsorg hon får av er.
    Bra musiksmak har hon också,
    kan jag se på hennes tröja!
    :o)

    SvaraRadera