Besökare

onsdag 8 augusti 2012

The little things in life...

Åter igen vaknade jag upp till en ganska solig morgon. Däremot blev jag ganska förvånad när jag gick ut på altanen, för det var inte direkt några ljumma sommabrisar som lekte med mitt hår. Snarare höstvindar.
Skön morgonpromenad idag...
Jag njuter verkligen av att vara ledig på sommaren. Att kunna ta dagen precis som den kommer och inte behöva stressa på morgonen. Att låta en så kallad morgonpromenad skjutas upp från klockan åtta till elva, utan att knappt reflektera över hur timmarna och dagarna springer förbi.

Grundviken nedanför vårt hus
Sommarmorgnarna blir inte direkt sämre av att jag trivs så otroligt bra med läget på vårt hus. Närheten till skogen och havet, men ändå bara fem kilometer från stan. Jag är uppväxt i området och har promenerat dessa vägar och stigar hundratals gånger. Jag hade nog aldrig trott att jag skulle flytta tillbaka hit, men...

Time changes and so do I... 


Nu blir det en lång dusch och sedan ska jag njuta av en rejäl frukost och lugnet.
Folk påstår att man ska passa på nu, medan man kan.
Love,
Carro 

4 kommentarer:

  1. Hej Carro,,ja njut så mycket du kan,,snart får du andra rutiner...Silver som namn kan väl bäras av båda könen,,eller??..Silvia är väl ett förhållandevis ganska nytt namn i vår almanacka..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Blir liiiite smått avundsjuk på hur ni bor! :) Läget är ju perfekt!! :) åh :) Håller med dig, det är lite höst i luften nu. Skulle inte förvåna mig att det kommer en typ 25-graders-vecka ett tag efter att jag börjat jobbat. Bara för att! :P
    Hihi, tack! Kakorna uppskattades av killarna och även gubben som jag lämnade en halvtrasig kant till :P HAHA! Sjysst va! ;)

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Den svenska sommaren är underbar.

    SvaraRadera