Besökare

söndag 17 juni 2012

Trevligt Återseende med Brudarna...

Halloween 2011
Igår träffade jag mina vänner Elin och Maggan. Bortsett från en snabb lunch i februari, hade vi inte träffats sedan jag giggade på Halloween i Uppsala i november. Det blir lätt så när man bor i olika städer och alla har fullt upp på sina håll.
Vi träffades över en lunch på Albertina, skärgårdsrestaurangen där jag spelade förra helgen. Det har onekligen hänt massor i våra liv sedan vi senast sågs, så det var ingen liten uppdatering vi hade att gå igenom.
Lite mer sofistikerade än senast.

Halloween 2011: En galen jobbkväll på en fullsatt krog i Uppsala. Även om det nu är skönt att vakna utvilad utan ett dunkande huvud på söndagsmorgnarna, längtar man lite efter att kunna gigga igen. Snart så...

Trots regn och ynka 14 grader, blev restaurangen fullsatt bara några minuter efter öppning. Inte direkt Söderhamns-likt.

Efter en otroligt trevlig dag, ska vi nog lyckas se till att det inte dröjer 8 månader innan jag hinner träffa Elin och Maggan igen.
Love,
Carro

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen en helt underbar restaurang. Måste helt klart ta mig dit nå tag i sommar. Cykla dit för en räkmacka som mellanmål innan man cyklar hem igen kanske..:)

    SvaraRadera
  2. haha klart man får skriva godisar till killar :)

    SvaraRadera