Besökare

lördag 12 maj 2012

Egypten Nästa!

Om några timmar rullar bilen söderut, för tidigt imorgon bitti flyger jag, Älskling, mamma och lilla September till Egypten. Efter en ganska tuff vecka med feber, elak hosta och ryggvärk från helvete, ska det bli otroligt skönt att slappa på en solstol i sju dagar. Fröken i magen verkar också vara taggad, för hon har sparkat hårdare än någonsin hela morgonen. Tycker hon borde börja vänja sig av med resfebern nu, hon har ju faktiskt varit med både i Thailand och i Portugal redan.
Hotellstranden där jag har varit 10 gånger
Vi var förresten till barmorskan igår och allt såg bra ut. Bruden växer så det knakar och låg till och med över normalkurvan, vilket kan tyckas underligt då min egen vikt hittills bara ökat 3 kilo. När vi kommer hem från semestern, ska jag dock kontakta vårdcentralen så att jag får hjälp med ryggproblemen. Satans fogar, trodde naivt att jag skulle klara mig från det.

Auf Wiedersehen!!!


Love,
Carro

6 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt skön vecka och koppla av ordentligt. Du verkar behöva det.
    Sen ska ni fira "mamma" så hon aldrig glömmer det =)).
    Ja hon är berest den lilla fröken September. Antar att ni skippar Thailand i dec i år?? Vi tittar för fullt men attans vad dyrt det är och vi vill ju vara 4 veckor. Vi får se....
    Hälsa Leif och ha en underbar vecka
    Kram/Y

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Hemma nu i regnvädret,,resan hem gick bra..Hoppas ni får en skön semester nu,,Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Ta och koppla av ordentligt nu! Vi försöker hålla ställningarna på jobbet ;0)
    Hälsa mamsen, maken och klappa lite extra på September.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har en riktigt härlig vecka nu!

    SvaraRadera
  5. Vad otroligt härligt du skriver om bruden där inne i hennes bo! ;) :D Hoppas ni har det underbart på semestern och att det inte "knakar" allt för mycket i fogarna! (ursäkta min urdåliga humor! :))

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni haft det uber sknt på eran semester!

    SvaraRadera