Besökare

onsdag 1 februari 2012

HUNDRAÅRING! Hipp Hipp Hurra!

 Inlägg hundra och drygt tre månader i bloggvärlden.
Jag tycker faktiskt att det är en ganska trevlig värld och jag tycker framför allt att det är intressant att läsa andras bloggar och byta lite tankar och idéer. Personligen ser jag det som en fin booster när det gäller marknadsföring också, det går liksom inte att komma ifrån. Hur EGO det än må vara.

Sen är det lite spännande, det där med läsare. Just nu är det exempelvis drygt 4% av läsarna som kommenterar. Tydligen sitter det några människor och läser bloggen i bland annat Venezuela och Förenade Arabemiraten. Undrar just vilka det kan vara? Under hela den här bloggperioden sitter även någon och läser flitigt i Ryssland.
Någon maffiaboss?

Jag tuffar på och hoppas på att nästa 100 blir lika trevliga. Jag går i alla fall en väldigt spännande vår till mötes, så det lär ju inte bli bloggtorka den närmsta perioden i alla fall.


Love,
Carro

13 kommentarer:

  1. Roligt du gilla det
    Då niger jag snyggt för dina hundra
    Du kunde ju inte valt en snyggare bild, du anar inte hur fin du är
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha Ha,gick det att läsa med småländsk dialekt,kul.Jag är nu inne på mitt 4:e år som bloggare,tycker det är lika kul nu som då...
    Förbaskat läcker klänning du har på bilden,eller den är både läcker och skitsnygg..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Graaattis ;)

    Vad har du gjort?! Bokat resa? Tell meee!

    SvaraRadera
  4. Det är inte ego alls, stämmer bra tycker jag.
    Svar: Ja, men perconligen kan jag inte gå så bra i de smalare klackarna. Avstår därför helst från det ;)

    Tack! Hoppas du får en fin afton du med.

    SvaraRadera
  5. Kul med läsare världen över! =)

    Tyvär så är det inte alls många som komenterar vilket är givetvis tråkigt för det är ju komentarer som är roliga bla att få! =)

    SvaraRadera
  6. japps fisk funkar alltid :) gott o nyttigt

    SvaraRadera
  7. Hihi, det kunde jag väl troooo! :D Same, same? Åker hem den 7:e :)

    SvaraRadera
  8. Grattis på 100 inläggs dagen!

    Kramen

    SvaraRadera
  9. Grattis! och visst är det spännande det där med hur liten andel som faktiskt kommenterar! :) Trist, det är ju så kul med kommentarer!

    SvaraRadera
  10. Är som sagt verkligen kul med bloggar och kontakten man skapar med så många på ett så enkelt sätt.

    Lite ego skall man för övrigt vara. Om man inte själv är det så är förmodligen ingen annan det åt oss heller..;)

    SvaraRadera
  11. Tjena snygging!
    Det går toppen med allt. Min käresta och jag är fortfarande sådär härligt nykära, jobbet går som vanligt, mycket att göra men underbara kollegor som får mig att trivas. Gymmet har jag äntligen hittat tillbaka till efter sjukdom och tentaplugg etc. Hur går det med allt för dig? Hoppas du får ett härligt avslut på veckan!

    SvaraRadera
  12. Wohoo, och fler månader hoppas jag att det blir! :D SV: fisk är alltid gott! :D Kram

    SvaraRadera
  13. WOHOO! Snyggiiiiing!=) Det är SÅÅ kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden så du anar inte!=) Don´t you DARE to leave this/us again!! ;)

    SvaraRadera