Besökare

måndag 13 februari 2012

Dags att rösta igen!

Min formräddare Fitnessfighten kör ju nya omgångar varje månad. Nu har man tagit ut finalisterna från januari-fighten, så nu kan man besöka sidan och beundras av alla finfina resultat som folk har åstadkommit på ynka 30 dagar!
Här är finalisterna och ni kan rösta på dem HÄR. Jag skulle även vilja passa på att flagga för fajtern längst upp till vänster: min underbara bloggkompis Ina (Carina Rehn), som alltid sprider positiv energi i sina inlägg.

Visst är hon grym, bästa Ina?

Håller tummarna så hårt jag bara kan!
Dels för att hon är en värdig vinnare och dels för att jag vill ha med henne till Portugal den 3 mars...

Love,
Carro

6 kommentarer:

  1. Åh, åker du på träningsresa då eller?? :) Lyllos!

    SvaraRadera
  2. Visst är hon duktig, jag har också varit inne och röstat på henne. =)

    SvaraRadera
  3. Halloj på dig!
    Klart jag ska rösta och då på din kompis men i mina ögon är hon längst upp till vänster på bilden =))
    jaja även den bästa lärarinnan kan göra fel,hihi
    kramar om dig/Y

    SvaraRadera
  4. Haha :) Ändrat till "längst upp till vänster" nu ;) Du skulle bara veta vad många små söta fel den här lärarinnan gör :P

    SvaraRadera