Besökare

onsdag 16 november 2011

That's what friends are for

God morgon folks!!!
Strålande sol på en klarblå himmel - underbart! Bara lite värme och ledighet som saknas...

Idag ska jag träffa min bästa väninna Elin på en lunch. Det är trevliga stunder och tiden har en förmåga att rinna iväg när vi träffas. Det brukar nästan alltid bli tokigheter och ekande skratt när vi är ute på vift ihop. Folk som inte känner oss skakar oftast på huvudet. Vi pratar till och med underligt, ofta i halva meningar eftersom den andre alltid förstår vad som menas ändå.
Jag lärde känna Elin på riktigt för ungefär sju år sedan, efter att ha känt hennes syster sedan skoltiden. Jag hade precis flyttat ifrån killen och visste inte riktigt vart jag skulle bo medan jag pluggade klart det sista halvåret. Trots att jag knappt kände Elin då, erbjöd hon mig att flytta in hos henne. Och sen dess har vi hållit ihop i vått och torrt.
For Better For Worse...

Har ni läsare någon alldeles särskilt god vän
vid er sida?

Love,
Carro

28 kommentarer:

  1. Åh tack så mkt för den fina kommentaren! :)

    Allt bra med dig?

    SvaraRadera
  2. haha ja visst e de :) men tycker de e konstigt att deras servrar inte klarar mer haha

    SvaraRadera
  3. Haha ja jag gillar energidryck iaf ^^

    SvaraRadera
  4. Godmorgon :) ! Tack för din kommentar i min blogg :) ! Jag hoppas att allt är bra med dig :D ! Ska du hitta på något kul idag?

    Kramar Bea

    SvaraRadera
  5. Ni får ha det så mysigt!

    SV: Jadå, jag är klar med julklapparna sen drygt två månader tillbaka :)

    SvaraRadera
  6. Fint inlägg!! vad vore man utan riktiga vänner!! tror jag skall okså skriva ett inlägg om min vän/ vänner,,,,verkligen livets palett i olika färger,alla med olika personligheter :)som gör allt så mycket lättare..roligare och helt crazy !!!

    Ha det riktigt gott!!! :) / månstråle

    SvaraRadera
  7. Visst är det underbart med sådana vänner! =)

    Har också en men hon bor långt bort men det gör inget för telefonen är uppfunnen och ibland kan man ses andå fast det är 100mil mellan oss.. =)

    Hoppas lunchen vart trevlig!

    SvaraRadera
  8. sv: Jag tror det också:) för att författare har lite olika taktiker.

    SvaraRadera
  9. Hek du,,Sådana vänner ska man vara rädd om,jag har oxå en sådan vrålkompis,vi träffas nog 3-4 gånger i veckan...
    Jag har samma väder här som du har,soligt men bara 7 grader..Haé Kram.

    SvaraRadera
  10. sv: ja precis! vi ettor får dock vänta med att ta hand om kunder som betalar tills vi går i tvåan. Så längtar verkligen dit ! :D

    ha en fortsatt bra dag du me !:D

    SvaraRadera
  11. svar: ja, jag har ju skrivit i inlägget att filmen är fett bra!

    SvaraRadera
  12. Hoppas bara på att jag hinner ut innan den får för sig att gå ner... Drar mina träningsvärksben efter mig här... :D Nu är det plusgrader ute!

    Härligt med sådana vänner!

    Ha en härligt solig dag du med och ha så kul!!

    SvaraRadera
  13. Viktigt med sådana personer i sitt liv! Själv har jag också en sådan kär vän, och flera lika bra!

    Svar: Ja, dem får du allt så. Sista delen kommer i november nästa år :) Get ready! ;)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  14. Åh finns det bättre än att luncha med en fin vän? Det är ju kvalitet i vardagen minst sagt :) Det är något jag älskar att lägga pengar på, att gå ut och käka/fika/göra något med mina vänner. Det är alltid värt det :)

    Ja jag älskar med galnare bilder, orkade inte leta igenom alla bilder från sommaren för att vara ärlig men det hade nog funnits mer att välja på :P

    Kram

    SvaraRadera
  15. Hej, jag tipsar om andras bloggar! Jag tycker verkligen att du ska anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/bloggtipsvinnare-ny-tavling-2.html#comment
    Massa Kramar på dig!

    MISSA INTE MIN & LINDA´s AFFÄRSBLOGG!
    http://jewelrynails.blogg.se/

    SvaraRadera
  16. Sv; Ja, det är så himla skönt!! Bara att slänga ihop en sallad så är det klart :D
    Jag ser verkligen fram emot filmen. Är en riktig Twilight-nörd, så det ska bli så spännande :)

    SvaraRadera
  17. Sv; Ja, det är så himla skönt!! Bara att slänga ihop en sallad så är det klart :D
    Jag ser verkligen fram emot filmen. Är en riktig Twilight-nörd, så det ska bli så spännande :)

    SvaraRadera
  18. Hörde er på statt idag och kan intyga av era skratt att ni definitivt hade trevligt.

    SvaraRadera
  19. sv; tack ska du ha, den började bra och faktiskt gått rätt bra hela dan :D

    Hoppas du oxå haft en bra dag!

    SvaraRadera
  20. Ja de va de :) ! Kul att du är med :)

    SvaraRadera
  21. Det finns en anledning till varför vi kallar dem "bästa vänner"! :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  22. sv: hiih tack så mycket :D vad gör du?

    SvaraRadera
  23. Hej söta.. Så härligt att ha en sån vän..Nej tyvärr har jag ingen sån än. Har varit lite turbulens och flyttande för min del vilket gjort att jag tappat och inte hunnit få så många nya vänner. När man går igenom svåra saker så försvinner många trist nog. Men nu får du ha de bäst vännen. Och tack för din omtanke, värmer...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  24. sv: jag tror det beror också på hur länge man hinner sitta vid bloggen:)

    SvaraRadera
  25. Ja jag har en alldeles speciell vän på samma gata som jag bor på, vi har båda 3 barn i samma åldrar och vi delar allt =) Underbart. Kram finaste du <3 Browneyedgirl

    SvaraRadera
  26. Jag och min bästa vän ska ha 30-årsfest ihop ikväll med 80-talstema, iiih ska bli så sjukt kul! Stressar med det sen jag kom hem i måndags men det är det värt :) hyrt lokal och all in :)

    SvaraRadera
  27. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwhhh! :D

    SvaraRadera