Besökare

onsdag 2 november 2011

Bokat resa :=)

Nu är resa bokad och betald. Den 11e decemeber flyger jag och Älskling till Thailand och myyyser. Vi hittade ett nybyggt hotell i Karon som verkade trevligt och där kommer vi att stanna i sexton varma och förhoppningsvis soliga dagar.

Hotellet ligger nära både stranden och shopping, så det lär inte gå någon nöd på oss. Känns otroligt härligt att ha något att se fram emot inom snar framtid och framför allt ska det bli skönt att slippa flänga runt i snöstorm i jultrafiken.

Har ni spikat några julplaner?

Love,
Carro

29 kommentarer:

  1. Visst är dem :) Vara med och tävla? :D Tack detsamma!

    SvaraRadera
  2. Haha tack så mycket :) Ja det hade vi verkligen :D

    SvaraRadera
  3. haha ja jag har alltid koll :) haha skönt me semester

    SvaraRadera
  4. sv; yes :)
    det har jag haft hittils iallafall, hur är det med dig då?

    SvaraRadera
  5. gud så härligt att åka utomlands och lämna den kalla vintern!.... vill ocskå!
    kramkram
    (btw, om du motförmodan skulle vara sugen på en ny header någon gång så ställer jag gärna upp)

    SvaraRadera
  6. Åååh vad härligt och det ser jättefint ut där.

    Julklappar, vad pratar du om, hahahahahaaa.... ;)

    SvaraRadera
  7. Gud så skönt! Vi åker till teneriffa en vecka men är hemma strax innan jul. :) Ska bli så skönt!

    SvaraRadera
  8. Oj,lyckliga du,som snart befinner dig i solen och värmen,(lite avis är jag allt)..Ja Ludvika var det,om du missat något för att du inte varit där,nä tror inte det..Ja för håken gratta din bror nu,fort som fasen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  9. Hade det, tack! Jaa, måste hitta den ;)

    SvaraRadera
  10. sv: ja verkligen! Tack detsamma :)

    SvaraRadera
  11. svar' ja det är de, finns inte så många av heller :D

    SvaraRadera
  12. sv: Nej just "badande" blir det inte så mycket. Det tar flera dygn för henne att torka helt även om man fönar massor så jag försöker undvika bad. Vill inte att hon ska bli sjuk. Men en massa borstande och avtorkande blir det:)

    SvaraRadera
  13. - Tack:D har du för dig då?!

    SvaraRadera
  14. SV: Det är alltid trevligt. Speciellt eftersom jag fick upp ögonen för en kille i somras som ska bli min. Det bara är så. Och under julbordet ska jag lägga in min stöt. Eller på vägen hem när jag är lite småfull. ;) Yes! Imorgon blir det möte på nya gymmet. Hoppas på något vettigt avtal bara, skulle vara så otroligt skönt!
    Fick för övrigt full pott på teorin på truckprovet, så nu är det uppkörningen kvar! :)

    Ha en underbar onsdagkväll!

    SvaraRadera
  15. sv: Najs:)
    Fikastunden blev trevlig.

    SvaraRadera
  16. svar' okej jo jag tror det blir toppen! smaken är som baken ;) kram

    SvaraRadera
  17. Åh jisses vilket underbart ställe... Önskade VERKLIGEN att det där hade varit min julplan oxå;-)
    Sen är det ju inte helt fel och åka bort den värsta årstiden...

    Ha en bra onsdag :-D

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  18. ååh vill också till thailand vad skönt med semester i siktet! ;D

    SvaraRadera
  19. Åååh så fint, ni kommer ha det toppen ! Skulle också vilja resa, kommer inte bli något nu när både jag och sambon snart studerar samtidigt. Men men i framtiden får vi ta och resa mycket =D. Skulle vilja uppleva Thailand nångång, du måste lägga upp massa bilder och berätta om din resa sen !

    SvaraRadera
  20. Meeen så underbart! Ni kommer säkert att få det heeelt fantastiskt!

    Skönt att slippa julklappsstressen. Hoppas att ni inte kommer att få jullängtan bara - det fick jag förra året då vi var i Thailand över jul å nyår!

    ha ett skönt höstlov nu, vännen!
    Och tack för idag - vi ägde - som vanligt! ;0)


    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  21. ÅH så underbart!!! :)

    Jag veeeet, jag skulle frågat ;) Ska göra det när det finns någon lämplig, mohaahaaa. Men tycket gott nån kunde hjälpt mig när de såg att jag var helt lost... var dock inte mkt folk där, och ingen bra bemanning. Är inte bemannat alltid och den som stod i receptionen ville jag inte fråga just igår.

    Men jag har träningsvärk idag så nog fasen tog det :)

    SvaraRadera
  22. Nu blir jag allt ganska MYCKET avis på dig & dina grymma planer!! :D

    SvaraRadera
  23. Åh, så himla härligt för er! Vill verkligen ut och resa jag med men ingen som riktigt vill följa med tyvärr..:(

    SvaraRadera
  24. Så skönt! :) Min pojkvän och jag åker till Las Vegas 26 december :)

    SvaraRadera
  25. Åh värme under vintern hade inte varit fel

    SvaraRadera
  26. sv: TACK :D

    I samarbete med rapunzelofsweden, bla blondinbella och dessies val av löshår, ger MMEELI.SE nu ut en rabattkod på 15% som gäller hela ordern! Uppge koden RT2515 i kassan samt tryck på uppdatera för att aktivera den! Gäller fram till sista november. Passa på nu!

    SvaraRadera