Besökare

fredag 28 oktober 2011

Kryssning

Då var det äntligen fredag och idag ska jag dra på kryssning med
min härliga kompis (L)Elin.
Hon fyller trettio i slutet av november, men jag kan tyvärr inte närvara då eftersom jag jobbar, så vi firar det nu istället. Lelin flyttade till Uppsala för drygt ett år sedan, så vi träffas bara snabbisar när jag är där och jobbar. Det är ganska lämpligt att åka på kryssning när man vill umgås, för då är man liksom fast på samma ställe ett helt dygn. Vi brukar alltid ha otroligt trevligt ihop, så jag har höga förväntningar på trippen.

Det känns lite lyxigt att få vara ledig en hel helg, det händer ju inte så ofta.
 Nästa gång i mitten på december.
Ska verkligen passa på att njuta :-)

Vad har ni för er i helgen?

Love,
Carro

24 kommentarer:

  1. Mors..Jag känner ingen Simon,,Är inte säker men hag tror det dröjer några veckor innan Skutskär startar sitt seriespel..Hoppas du får en mysig kryss med din kompis...Ja fredag är kanske veckans bästa dag,,men å andra sidan jag är pensionär,så jag kan ha fredag när jag vill..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Har aldrig varit på kryssning faktiskt, kanske dags att testa det snart? :)
    Svar: Ja, det är det minsann. Även om man jobbar så är det nog ändå veckans bästa dag :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt - har aldrig varit på en sån kryssning faktiskt! Men hoppas kanske komma iväg på nån framåt våren =)

    Jag ska bara ta det lugnt i helgen, träna och promenera. Kanske röja lite hemma, börja packa så smått.

    Det är skönt med helg, men inte lika roligt längre när man är singel och alla andra har "sitt". Inte för att det har blivit nåt problem, men ibland känns det trist inte ha nåt självklart på helgen när man är ledig, såsom när man är två.

    Ha de nu så jättemysigt på kryssningen!!

    Och ja, förstår hur avis du är, haha. Det hade jag med varit. Det ska bli uuuunderbart!

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  4. sv: Tack för den jätte fina kommentaren. Blev så glad utav den. Håller med dig, ibland känns det som att dem läser bara för att hitta fel!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  5. sv: ja, det är ju sant! :)

    tack detsamma!

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att ni ska åka iväg tillsammans. Inte fel med kryssning :) I helgen ska jag vara värdinna för en Halloweenfest ska bli awsome :)

    SvaraRadera
  7. Jag har inte läst boken än, ska läsa tvåan först :):)

    SvaraRadera
  8. haha nje de har du ju rätt i, man blir inte förvånad längre :)

    SvaraRadera
  9. - Tack dsm :D ska du göra ikväll! ?<3

    SvaraRadera
  10. Tack detsamma! Ha så kul på kryssningen!

    SvaraRadera
  11. Dance my arse off på Östersjön :D

    SvaraRadera
  12. Ha så roligt på kryssningen nu. Hoppas det är lugnt på havet :)
    Kram Kina

    SvaraRadera
  13. - tack så mkt :D äre bra med dig sötnos?

    SvaraRadera
  14. sv: haha, jag har ärvt att vara rolig av min mamma fast jag är nog värre:D

    SvaraRadera
  15. Haha, ja helg är helt fantastiskt! Håller också en tumme på att skrivningen går bra, med lite glatt humör fixar man det mesta. :P Och vilka resultat du verkar ha gjort med kroppen, jättebra jobbat!
    Hoppas kryssningen blir rolig. :)

    SvaraRadera
  16. Härlig blogg!:)Allt bra med dig?
    Vad tycker du om min videoblogg?
    Kram, Amanda :)

    SvaraRadera
  17. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

    Själv skall jag ta en riktig lugn och skön helg då många av de kommande helgerna fram till jul är uppbokade..

    SvaraRadera
  18. sv: Okej. Jag tycker mocka kan vara fint:)
    Jag ska inte köpa skor nu nej, försöker spara pengar.

    SvaraRadera
  19. haha då tror jag att vi båda hittat våra "drömkillar";) för jag har min jag å!;) var ju han jag beskrev!:D haha

    SvaraRadera
  20. Hoppas att ni får en super duper kryssning tillsammans och att ni verkligen har dansat järnet!

    Ses på måndag! Ska bli spännande att få se hur ni har det i huset!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera