Besökare

torsdag 27 oktober 2011

Halloween

Halloween 2009
Igår var jag på Barnens Hus för att inhandla lite smått och gott till helgens Halloween-firande. Det blev inga större utsvävningar eftersom jag tänkte köra på liknande stil som förra året, catgirl. Inte för att det är världens roligast och mest ovanliga outfit, utan för att jag helt enkelt inte orkar lägga ner så mycket tid på det just nu. Jag tycker att det är superkul med maskeradkvällar och det är alltid spännande att se vad andra har på sig.
Det blir säkerligen många djävular och änglar i alla fall.

Magnus på förra årets Halloween
Sen finns det ju även de som går ut utan att spöka ut sig, det är lite tråkigt tycker jag. Min barndomskompis Magnus gick All In förra året och tog hem priset för bästa utklädnad med sitt dragkedjeansikte. Det såg verkligen galet äckligt ut.

Lämpligt att det firas Halloween just den helgen som jag är ledig. På mitt jobbställe i Uppsala, Etage, har man valt att fira nästa lördag. Jag spelar där då, så inte mig emot.
Jag får fira Halloween två gånger i år!!!

Ska ni fira Halloween?

Eller tycker ni som många andra,
att det är en överdriven helg som utnyttjas av affärer och krogar?
Love,
Carro

15 kommentarer:

  1. Tack vännen
    Jag var på en gala Kittygalan, fantastisk gala.
    Fick jag idé vad kan jag göra mer.
    Man är påhittig, ville skapa nåt eget, så kom jag på med mina annonser. När nån handlar så får jag en bonus.

    Så raffig snygg du är

    kram

    SvaraRadera
  2. Äh, tycker att det är lite roligt faktiskt :D

    Förresten, måste bara fråga en sak om Fitness Fighten... Vad tyckte du om träningen? Är den tuff? Jag som tränar mycket har en känsla av att det kommer bli för lätt, men det kanske bara är inbillnig :P

    SvaraRadera
  3. Sv: Jaa, det vet jag också, att det inte är. Och jag behöver inte ha det, men ärligt talat så är dagens ungdomar inte som vi var förr. ;) Det är en väldigt skillnad på hur man beter sig. Som när jag var där, så satt dom och skrek och skulle ta plats, då undrade jag för mig själv, gjorde jag också så när jag var 15? Haha. :)

    Du ser inte ut som en dag över 24 du! :) Och sen till att komma till det, så blir man ju inte äldre än vad man gör sig. :) Ha en underbar dag! Och förresten, tack för tipset om din träning, jag försöker verkligen peppa mig själv till att komma igång!

    Just nu går jag bara långa powerwalks med Reeabok skorna jag köpte, som ska hjälpa rumpa och vader lite extra! :) Kram!!

    SvaraRadera
  4. Cooling där ;). Jag ska vara ett supergulligt bi fast helgen nästa vecka :P. Jag tycker du borde lägga upp en video där du uppträder eller när du sjunger bara :). Och du, Blue Moon Bar här i Västerås skulle passa dog att uppträda på !!

    SvaraRadera
  5. Var inne hos en du har i länkarna Petra
    Vilken tjej utstrålning. Samma som dig

    SvaraRadera
  6. Fan vad coola, speciellt med dragkedjan i ansiktet!!! :D

    SvaraRadera
  7. JA, Petra (Lady K) är en underbar tjej på alla sätt och vis :)

    SvaraRadera
  8. FF träningen är INTE för lätt. Man anpassar ju efter sig själv och tar tyngre motstånd :-)

    SvaraRadera
  9. Jag älskar inte att klä ut mig....alls, har aldrig gjort, undrar varför? Finns säkert nån bra psykologisk förklaring till det... haha
    Ha en bra dag du med...

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att det kan vara skoj, men oftast sitter jag hemma med några kompisar och glor på massa skräckfilmer ist. Så man blir riktigt in the mood liksom ;) Gillade outfiten du har på dig!
    Svar: Haha, ja det är lite komiskt faktiskt. Men snygg är han minsann! :D

    SvaraRadera
  11. haha ja de klart, att bilen e en kvinna, hon heter märta och är den enda kvinnan i mitt liv :)

    SvaraRadera
  12. Hejsan,,Nä du kom till världen lite senare,då hade dom redan försvunnit från den stora musikhimlen,,det hann väl bli lite senare 80 tal innan du upptäckte att musik är kul..Jag är en diggare av countrymusik..Haé Kram.

    SvaraRadera
  13. Ja de har sjukt mkt fint på den sidan :p Har två klänningar där ifrån så längden blir nog bra ;)

    SvaraRadera
  14. Haha!! härligt att klä ut sig!!sånt gillar jag, förra året var jag en vampyr bartender! med värsta roliga linserna...mer av den varan , att komma bort från tråkiga vardagen.:). Du ser ut att haft det riktigt skoj!!

    Kram/ Månstråle

    SvaraRadera