Besökare

tisdag 25 oktober 2016

Inget ont som inte har...

Kommer hem från Alingsås med träningsmotivationen på topp, men den här attans förkylningen vägrar släppa greppet ens en liten bit. När det släppte i bihålorna, satte det sig istället i halsen och nu när man faktiskt kan höra vad jag säger, håller jag på att hosta sönder lungorna... Eller nja, nu överdriver jag en smula, men sammanfattningsvis KÄNNS det som om varje muskelfiber sakteligen tynar bort. Förhoppningsvis kommer glädjen av att sedan kunna träna igen, väga upp för längtan just nu. 
Inte sjuttsiken ska ni tro att det går lättare av att jag ju har en hel garderob fylld av nya träningskläder, som bara ligger där och samlar damm... Å andra sidan hör det kanske hösten till och vad är väl egentligen en förkylning att klaga på? Lustigt nog återhämtade fröken September sig, som drog med bakterierna hem till huset från första början, på 2 dagar, medan jag och Älskling nu går in på dygn 9. Hon tycks skåpa ut oss på alla plan, men det unnar vi henne sjävklart.

Snow High Performance Tank med inbyggd BH 399:-
...och apropå träning... Vet ni om att vi drabbades av typ årtiondets värsta hackerattack mindre än 24 timmar efter vår lansering? Om man ska se något positivt med det, så hann databoysen med att inte bara fräscha till shoppen, utan även putsa till priserna lite och, åtminstone för en månad, plocka bort frakten helt. 

Inget ont som inte har något gott...

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar