Besökare

torsdag 16 juli 2015

Lata och aktiva dagar

Den här semestern tar pris på många olika sätt. Först och främst för att vädret på det stora hela inte har kommit upp på en accepterad sommarnivå. Därefter även för att jag har unnat mig mer än någonsin att ligga länge i sängen. Imorse väckte Älskling mig klockan nio och September vaknade först en kvart senare.

Jag har även avnjutit fler fina middagar inkluderande sliskiga efterrätter än någonsin. Hela familjen har legat i sängen och kollat på film på regniga förmiddagar - så otroligt mysigt. Träningen har varit sådär lagom, extremt ovant mig. Ett par löppass i veckan och mina standardpass på gymmet.

På lördag fortsätter semesterlunken i Turkiet. Jag längtar verkligen, även om jag också till fullo ser till att njuta av varje dag här hemma. Bilden nedan visar hotellets fiskrestaurang. En av hotellets fyra a'la carte-restauranger. Vi brukar dock alltid välja buffémiddagar, eftersom de är helt enorma...

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar