Besökare

måndag 22 juni 2015

Hej Igen!

Det är nästan en månad sedan jag uppdaterade någonting här på bloggen. Under den tiden har det hänt massor: bland annat har vi varit i Turkiet och så har jag bytt jobb. 

Jag velade fram och tillbaka om jag överhuvudtaget skulle ta upp bloggen igen, men efter en extremt intensiv vår (eller kanske intensivt år, eller intensiva två år...) så verkar det som att jag har börjat jonglera med några färre bollar än tidigare. Därmed finns det både tid och motivation till att fortsätta. Gulligt nog har det också varit en del önskemål om fortsatt bloggande och eftersom det enligt statistiken fortfarande kikar förbi en del besökare dagligen, så känns det klokt att hålla den levande. 

Ni som snurrar runt på olika sociala medier, vet dock att jag använt instagram flitigare under den här bloggfria perioden. Bilder kan sannerligen säga väldigt mycket, men här i bloggen finns det utrymme för mer djup, vilket somliga önskar för exempelvis inspiration till träningen... 

Även fortsättningsvis kommer fokuset att ligga på 
fitness, musik och familj. 

Well, då säger vi så och syns imorgon igen!

Love,
Carro 



1 kommentar:

  1. Kväller,Välkommen tillbaka säger väl jag då,hoppas du haft fina sköna dagar under den månad som passerat..Haé Kram.

    SvaraRadera