Besökare

onsdag 15 april 2015

Tillbaka i träningen

Även Älskling kom att avrunda helgen med magsjuka, men igår var alla fit for fight igen. För ovanlighetens skull har vi alla också sovit hela natten inatt och det går inte att hylla dessa få nätter rättvist. Det är underbart.

Igår började jag träna efter maghistorien igen. På morgonen blev det crosstrainern och på kvällen gymmet. Just nu står jag på crosstrainern och benen känns starka. Jag har en lång arbetsdag framför mig och passar på att gå igenom vad jag ska genomföra. Självklart tänker jag även en hel del positiva tankar. De kommer inte alltid av sig själv, särskilt inte när klockan ringer 05.10. Då får man tvinga fram dem, så att man försäkrar sig om att ha gett sig själv rätt förutsättningar för en bra dag.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar