Besökare

tisdag 28 april 2015

En månad till Departure

Om en månad befinner vi oss i Turkiet och som jag längtar... Jag spekulerar i att det är det senaste årets arbetsmängd i kombination med sömnstörningar och tävlingssatsningar som har börjat ta ut sin rätt, för jag känner mig ovanligt sliten. Dagarna är fullspäckade från det att jag slår upp ögonen på morgonen tills det att jag lägger huvudet på kudden på kvällen. Jag somnar alltid på mindre än en minut.

Med resan som morot får man extra energi. Tanken på värme, bad och massor av god mat får det nästan att vattnas i munnen.

Idag inhandlade jag en flygväska till September. Det är första gången hon flyger i egen flygstol nu och även om hon inte förstår innebörden, så vet hon att hon snart ska flyga flygplan med mamma och mormor till Turkiet, där vi ska bada och äta glass hela dagarna.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar