Besökare

lördag 28 mars 2015

Familjen Förkyld

Inte helt oväntat åkte jag hem från jobbet redan klockan tio. Raka vägen i säng och stannade där till klockan fem med kallsvettningar och feberfrossa. På kvällen var jag ändå så sliten, att jag somnade redan innan EM-kvalet hade börjat. 
Under natten svettades jag ur mig det värsta och idag är jag mer vanligt förkyld, proppar tabletter och har en skalle som känns som två skallar. Febern har September mestadels tagit över idag, men som vanligt kör hon på högsta växeln ändå. Dock synd, eftersom vi egentligen skulle på kalas.  
På eftermiddagen har vi nu gjort ordning kvällens efterrätt. September älskar att hålla på i köket och bäst av allt är naturligtvis när man får smaka smeten när allt är klart. 

Nu hålet vi tummarna för att vi alla bör frisk till på måndag. Prognosen ser "sådär" ut...

Love, 
En mobilbloggande Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar