Besökare

måndag 19 januari 2015

Konkreta Små Mål

Det är så viktigt med tydliga mål i allt man gör. Jag tänker inte gå riktigt så hårt åt, men det är nästan så att man kan säga att det är bäddat för att misslyckas om man inte har konkreta mål. Jag har flera mål med min träning den här säsongen (vinter/vår-15). 


Bland annat så vill jag bemästra chins igen. Helst 10 strikta före midsommar, även om jag nöjer mig med färre. Jag kaxade även upp mig på gymmet idag och konstaterade att jag skulle köra pressar med 26 kiloshantlarna senast 19 maj. Däremot finns det fortfarande inga tävlingsplaner, till skillnad från förra året den här tiden (bilden ovan) då jag hade 9 veckor kvar till min första av tre vårtävlingar.

Med tanke på hur bra träningen går nu, borde målen inte vara svåra att nå - trots att jag i dagsläget är långt ifrån. Fortsatt bra träning och lite bättre kost så kommer framstegen snabbare än man anar. För tillfället har jag snöat in på äggvitefluff. Tillsammans med resterna från helgens halloncoulis blev det nästan oförskämt gott. 
När jag tittade tillbaka på bloggen för ett år sedan, hittade jag även den här bilden på mig och September. Hon är lik sig, men ändå inte. 
Hon är några storlekar större nu och har en än större personlighet. 
Tungan på bilderna kommer från lockljudet jag gör för att hon ska kolla in i kameran. Hon älskar att härma det och jag tror att hon tycker du är fascinerande att se sin tunga på bild. 
Tokfian. 

Love, 
En mobilbloggande Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar