Besökare

tisdag 18 november 2014

Tuffa dagar

Idag påbörjade jag min tömning. Kolhydraterna töms först och jag är nog redan klar i den fasen nu. Energin är slut i musklerna och vardagligheter som trappor, är jobbiga. Jag är mer slut i kroppen än vanligt inför en tävling, men så har även flertalet personer nämnt att jag är hårdare i kroppen än någonsin.

Just nu handlar det för min del om att få ihop de sista dagarna på ett bra sätt. Kunna leverera på jobbet och vara en värdig mamma åt världens sötaste September. Det fungerar, även om kroppen skriker på mat och hjärnan skriker på vila. Som tur är vet mitt hjärta att det är det här som jag slitit för. Det är min passion och jag har alltid och kommer alltid att anse att drömmar är till för att jagas.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar