Besökare

fredag 21 november 2014

Tömningpass

Idag gjorde jag mina sista träningspass. Det känns väldigt skönt att vara "klar" med dem och det är en ny taktik inför den här tävlingen: att ta det så lugnt det bara går de sista två dagarna.
 Med nästan två dygns fortsatt vätsketömning, kan jag redan nu konstatera att formen känns väldigt bra. Magen är bättre än någonsin och benen har en verkligen schäjpat till sig.  
Igår var jag och fixade naglarna hos min nya sponsor
här i Söderhamn och jag kan varmt rekommendera superduktiga och trevliga Åsa som gör naglarna där. De erbjuder även massage, fransförlängning med mera.

Nu ska jag inte tänka på tävling på hela eftermiddagen, utan bara busa med älskade September. Får man knappt äta och inte dricka så är det bara att haka på The Beatles-pojkarnas gamla klassiker:
All You Need Is Love.


Love,
Carro




  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar